Semangat raya lagi...

Dah seminggu berhari raya…mood bercuti tetap menebal di jiwa. Alhamdullilah raya kali ni lebih meriah walaupun ada kehilangan…life must go on, ingatan berserta iringan doa aku beri pada yang telah pergi…sesungguhnya kita bakal menyusul cuma masa dan ketikanya tidak diketahu.

BIla dah ramai2 berkumpul ni macam2la cerita keluar…blah isteri dari satu keluarga yang besar jadi kemeriahnya lebih terasa. Tambahan plak bila suku sakat banjar berkumpul berspeaking la semua…aku yang 'mix' ni terkial2 nak faham. Walaupun ada darah banjar, disebabkan jarang 'bersurah' mulut terkumit2 la.

Macam2 kejadian dan bahan aku perolehi masa cuti kali ni…tunggu masa nak keluarkan je. Harap dalam beberapa hari lagi blog ni kembalila berinfo yang 'fresh'…pada yang dah massage aku bertanya terima kasih diucapkan, terharu aku.

Comments