FB awek palsu


Macam2 benda boleh kita jumpa di FB sekarang ni dan terkini bila ada FB awek palsu bagi mereka yang 'loser' takda awek tapi boleh berlagak macam ada satu. Pelik bunyi tapi nila yang dilakukan oleh sebuah syarikat pencari jodoh di Brazil yang menawarkan hubungan maya untuk bayaran tertentu.

Untuk 'basic package' bayaran sekitar US39 (RM118), anda layak menerima hubungan maya dengan Suzy McHottypants berserta sepuluh komen untuk tempoh seminggu. Tu je?...untuk hubungan yang lebih lama pun adalah sebulan dengan bayar US99 (RM300)...ternyata anda perlu membayar harga tertentu untuk satu perhubungan yang tak pernah ada...tak ke tu mengarut dan anda layak digelar 'total loser'. Harap benda ni tak jadi kat sini...atau ada dah?...mmmm.

SUMBER: www.namorofake.com

Comments

tiga minit said…
ni baru sikit banyak lagi yang mungkin kita tak sedar

Popular Posts