Speaker GEN X

Masalah yang sering pemuzik hadapi adalah pengangkutan untuk peralatan muzik mereka. Terutma bagi pemuzik jalanan (buskers yang terpaksa bergerak dari satu lokasi ke satu lokasi lain.aPerealatan muzik seperti gitar dan speaker kadangkala boleh menyukarkan.
 
Berdasarkan penyelidikan yang dilakukan oleh Nathan McDonald, seorang pereka produk, beliau mendapati bahawa penghibur jalanan (
buskers) mempunyai dua pilihan...pertama sama ada boleh bermain akustik dalam kelantangan suara mereka untuk didengar atau kedua boleh bermain secara elektrik tetapi perlu membawa sumber kuasa sendiri. Sumber kuasa yang paling biasa adalah bateri kereta. Maka sebab itu Gen-X Buskers Amp diperkenalkan.

Gen-X Buskers Amp adalah satu inovasi dalam peralatan muzik mudah alih dengan menggabungkan reka bentuk 
gaya beg pek belakang. Untuk kualiti bunyi yang terbaik, Gen-X mempunyai 'shell polipropilena' keras dipanel belakang yang telah dibentuk untuk keselesaan tulang belakang. 

Gen-X menggunakan 3 speaker yang telah diatur untuk mewujudkan seolah2 'muka baru diluar'. Walaupun dinamakan sebagai 'buskers amp'...ianya sebenarnya boleh digunakan oleh mana2 pemuzik. Gen-X Buskers dikuasakan oleh bateri boleh dicas semula Li-ion atau disambungkan ke kabel penyesuai AC.


SUMBER: www.nathans.blogspot.co 

Comments