Belum lagi masa depan


Great Scott! It is the Future!!
Yeke?...tu dialog dari filem 'Back to the future'. Kalau tengok kat meter masa tu dah lepas tarikhnya dalam tahun ni...tula yang heboh satu dunia maya ni.

Kiranya sekarang dikira zaman masa depan dalam filem tu...ada macam2 masa tu. Kereta terbang, skateboard terapung, kasut ikat sendiri...tapi sebenarnya tu khayalan je. Dalam filem dinyatakan tarikh sebenar bukanla tahun 2012 tapi 2015.

Apapun tarikhnya kita mungkin takda kereta terbang tapi duit terbang mungkin...bayar petrol yang makin naik je. Tak salah kita berimaginasi asalkan tau mana realiti mana tidak.



SUMBER: www.slate.com

Comments

Adylia Qarissa said…
lama tak singgah sini..
TIGA MINIT said…
terima kasih sudi singgah

Popular Posts