Senjata bunuh Zomba

2012 tahun kehancuran dunia...yela tu pandai2 je. Nabi yang taraf kekasih Allah pun tak tau, nikan kita manusia cikang...macam2la teori dah serap dalam minda kita. Boleh terpesongkan.

Zaman kebangkitan mayat hidup 'Zombie Apocolypse' yang dicanang2 akan berlaku, maka 2 kedai senjata api kat Jonesboro, Atlanta, dah mula ambik langkah berjaga2. Memperkenalkan....


Senjata terulung abad ni yang mampu membunuh mat2 'zomba'...dilengkapi 9 bekas peluru purata 30 isi setiap satu, 4 lampu suluh, 3 laser tuju dan 3 teropong jarak jauh sejauh 100,200 atau 300 batu jauhnya. Pasti 'zomba' takda peluangla...nanti jap...'zomba' kan dah mati,...jadi apa guna bunuh apa yang dah mati?..hahaha fail.



SUMBER: www.dailymail.co.uk

Comments

Popular Posts