Encik Sotong

Terasa tak tau nak buat apa?..apa kata kita rajin2 kan tangan buat sikit aktiviti...jangan wat benda lain k. Kita wat seni lipat...ala apa saja yang dilipatla...lipat kain, lipat cadar, silat lipat, lepat pisang...

Tapi ni kita nak buat lipat kertas...akhirnya jadila si Encik Sotong..tadaaaa!!. Aku minat seni ni...jadi kalau korang minat gak boleh muat turun link kat bawah cubala buat. Letakla tepi komputer kat opis...berserila sikit mata bila penat2 wat keja tu tengok ni jap.

Untuk para lelaki yang masih Han Solo...ini ibarat besi berani...'chick magnet' kata orang putih...(tak bertanggungjawap jika sebarang kemungkinan lain..hihi)


SUMBER:  www.xavierleo.co.uk

Comments

Popular Posts