Penyepit baju gergasi

Kauorang tergolong dalam masyarakat suka longgok baju...malas nak lipat ataupun lepas guna tak reti2 nak sangkut guna hanger. Kini klipkan saja baju topi atau apa je yang korang suka kat dinding. Semudah 1 2 3..tekan letak dan klip. Apa maksudnya?

Gambar hiasan dari GOOGLE...

NIla bagi aku design memenuhi fungsi. Dengan saiznya besar boleh digunakan untuk menggantung apa2 dari beg, pakaian, tuala, payung dan gambar di mana sahaja di rumah anda. Malah boleh digunakan di luar kerana ia tahan air. Didatangkan dalam pelbagai warna bagi mereka yang mementingkan 'matching' dengan bantal umah.


SUMBER: http://fancy.com

Comments

Ohwyeh said…
kalau dh berlonggok brg mcm gmbar kt ats..brp bnyk penyepit nk guna..mau2 satu guni penuh ni

Popular Posts