Soalan 'klise' tahun baru

Monday, 31 December 2012

Malam ni dah tahun 2013 dan kita masih bernafas hidup...alhamdulilah syukur. Pada mereka yang percaya sangat kat Mayan tu...hahaha cian kena troll.

Biasala bila nak masuk tahun baru, macam2 benda nak di buat dan paling aku bosan bila soalan2 klise setiap kali tahun baru.

Ni kira soalan regularla tiap kali tahun baru...tak tanya tak sah tapi fikir balik perlu ke...bukan tahun baru kita.

Kita sibuk nak tau orang punya yang kita sendiri buat dek je...sama 'denganla' aku ni.


Dulu dataran jadi port kini berlambak..yang sambut atas katil  pun ada..takut bulan 9 bersepah anak tak 'berbin'.


Soalan rutin bagi bujang2...bosan nak jawap..dah kawin soalan upgrade plak...bila nak bercambah?.


Yela tak semua dapat cuti macam orang kerja pejabat...terutama orang macam aku ni..tapi mesti ada yang bengang asyik kena keje tiap2 tahun kan?.

Secara kasarnya ini soalan2 yang biasa aku merasa tiap2 tahun...kalau boleh nak buat je kertas soalan, bila orang tanya aku bagi je...siap ada pilihan jawapan...kau tanda ikut suka. Anda bagaimana?

1 comment:

JeffLeeMovies said...

I rasa I nak cuti juga.
www.jeffleemovies.com

 

INGATAN BERSAMA

Google+ Followers

PENGIKUT SETIA

Yang sokmo dibaca

Disokong

My Ping in TotalPing.com

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog
Bloggers - Meet Millions of Bloggers ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers HyperSmash BlogPingSite
eXTReMe Tracker
Free Auto Malaysia Backlinks Search Engine