Batu geometri?

Rasanya apa ke benda alah ni?



Nila kerusi meja alaf baru di beri nama A Cute....hasil rekaan sebuah firma reka bentuk di London, AndViceVersa, yang mana meja dan kerusinya bertukar menjadi 'batu' bila tak digunakan.

Dengan rekabentuk bermuka2 yang diperbuat daripada kepingan logam potongan laser kemudiannya
dilipat2 tangan berdasarkan prototaip digital sebelum dikimpal menjadi ukiran geometri. Ini baru seni boleh guna.


Link andviceversa.com 

Comments

tiga minit said…
Dunia semakin pelik
Nick Nashram said…
kreatif giler orang yang reka benda ni..mudah nak simpan pulak tu..kat mesia rasanye takde kot..hahah
tiga minit said…
standardla...kita sering last2 baru merasa benda macam ni..atau org kita yg kreatif jarang2 di iktiraf...sedih

Popular Posts