Sut keselamatan

Kini pekerja2 tempat tinggi khususnya tak yah takut kalau terjatuh, dengan adanya Omni-Guard, apala sangat jatuh dari tempat tinggi. Silap2 buat selalu plak. Hasil rekaan Seah Tat Leong, Wang Qi, Wang Yanan, Guo Xiaolin, Huang Yang dan Huang Jianbo, rekaan ni diharap memberikan keselamatan mutlak pada mereka yang berisiko 'tinggi'...agaknya tempat orang keselamatan ni ambik mudah tu buat sut ni....tapi bagus gak cuma mahalla kot, tak mampula semua staf pakai.



Comments

Nick Nashram said…
aku ingat lagi masa sek rendah orang yg kerja kat sek aku tu jatuh pastu kayu tercucuk kat pipi dia..sakit ooo..kat malaysia tak pernah tengok lagi orang guna suit camni.kos mahal kot.
tiga minit said…
baru lagi ni...baru konsep...sure mahal punya...lagi pun takut kureng selesa je

Popular Posts