Maafkan saya


Syarat utama capai kejayaan dan kemajuan ialah bersedia berubah dan menerima perubahan...mengkritik tidak bererti menentang...memuji tidak semestinya menyokong...menegur tidak bermakna membenci...berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.. pengalaman silam adalah pengajaran terbaik bagi yang ingin terus maju ke hadapan...renungan kita bersama.

Jika ada post2 di dalam blog ni yang terasa 'kureng' yang mungkin tak sesuai untuk bacaan ataupun ada idea untuk menambah baik isi kandungan jangan segan sila bagitau...saya sudi mendengar 'jika' kena pada caranya...insyallah.

Comments

Azlan Strider said…
so far belum ada apa2 yang menyinggung perasaan aku so tak perlu lah minta maaf dekat aku..hehehe..

Regards,
-Strider-
QA's ~ mamapapa said…
betul tukn..klau nk comment biarla yg mbina..jmput follow kmbali :)
ril3x said…
terima kasih...banyak ye blog...insyallah saya ziarah
MalizaMah said…
yeah... kemaafan tu perlu.
thx melawat blog saya.
ril3x said…
@leeza...sama2 kembali...
Azlan Strider said…
aku cadangkan komen ko buat dalam bentuk pop up sebab lepas komen senang boleh baca entry lain terus..hehe..tapi cara yang sekarang nie tak salah pun dan kalau ko rasa selesa ngan comment box sekarang pun xpe..hehehe :) anyway maaf jika ade komen2 aku sebelum ini yang menyinggung perasaan mu..hehehe

Regards,
-Strider-
ril3x said…
boleh2 di fikirkan..terima kasih atas cadangan..