Ferrari F750 tahun 2025

Pada Peraduan rekaan sedunia Ferrari...kerjasama ilham Marc Devauze, Vianney Brecheisen dan Alexandre Labruyere, maka sebuah model Ferrari F750 konsep telah direka dengan visi masa depan berlatar belakang tahun 2025, dimana penduduk dunia akan mencapai 11 bilion dan keutamaan tertinggi masa itu adalah kepada penjimatan petrol dan alam sekitar.  

Selain itu, dijangkakan satu tingkah laku global akan muncul dimana manusia akan menjadi pemurah sebagai  satu motivasi diri agar menjaga kebajikan orang lain. Pada masa2 itu para2 pengguna Ferrari khususnya akan berlumba dengan semangat tinggi berserta rasa hormat kepada sejarah jenamanya.

Menurut kepada tingkah laku global baru, jika seseorang membeli Ferrari, dia tidak mahu untuk menyimpan kereta untuk dirinya sendiri maka F750 Ferrari (750kg) adalah penyelesaian yang sempurna. Enjin petrol belakang dibantu dengan dua enjin elektrik di
depan. Inila kereta konsep yang memperkenalkan e-driving, malah pengguna boleh menyesuaikan dalaman yang dengan membeli secara direka khas, oleh itu setiap pengguna boleh saling bertukar2 dan berkongsi suasana dalaman yang berbeza. Ferrari F750 memperkenalkan anda kepada satu pengalaman baru 'e-perkongsian. Serius aku tak faham konsep kereta ni.

Comments