Tapak niaga moden


Permandangan ni dah biasa dimana2 je...tapi sedar tak kita yang ni menganggu hak pengguna lain terutama orang OKU...tak pasal2 langgar kedai.

Berniaga tu boleh tapi biar kena pada tempat dan suasananya...samapi bila kita nak bergerai ditepi2 longkang, bawah pokok, tepi2 bahu jalan...macam taknak maju kedepan. Pihak berkuasa tempatan pun kenala peka nasib golongan ni...jangan nak ambik untung je.


Kan elok kalau kedai yang ada dipermodenkan seperti konsep idea Sid Lee Arkitek yang kemas dan menarik. Mungkin modal dan tempat yang luas diperlukan tapi kenala bermula pada satu dasar dari hanya konsep turun temurun.


SUMBER: www.sidleearchitecture.com 

Comments

Anonymous said…
Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!


Feel free to surf to my homepage: michael kors womens watches
Anonymous said…
I think everything composed made a lot of sense. However, think on this, suppose
you added a little content? I mean, I don't want to tell you how to run your website, however what if you added a post title that grabbed people's attention?
I mean "Tapak niaga moden" is kinda plain. You could glance at Yahoo's front page and watch how they create article headlines to grab people interested. You might add a related video or a related picture or two to grab readers excited about what you've got to
say. Just my opinion, it might bring your posts a little livelier.


my page - michael kors mens watches
Anonymous said…
Keep on working, great job!

Feel free to visit my web site ... lafuenteinc.org

Popular Posts