Iqra Mall

Ada macam2 cara kita nak tambah pendapatan...ada Nuffnang, Innity, Heartbeat dan macam2la. Pendek kata alternatif tu banyak cuma rajin atau tak je. Ada satu ni aku dah join...Sistem Affiliate Iqramall.com. Barangan yang dijual terbitan Galeri Ilmu yang diselanggara oleh Iqra Network Sdn. Bhd terdiri dari bahan2 bacaan dan cenderamata.

Berteraskan produk pembacaan islamiah untuk semua peringkat umur. Dari buku keagamaan, majalah, komik dan novel dijual...pendek kata satu pusat sehenti bacaan untuk semua peminat2 buku. Melalui sistem affiliate ni kita akan dapat pendapatan bagi setiap produk yang dibeli...macamana kalau takda?

Ok untuk itu kita kena ada downline...ni bukan 'maha piramid' ye.  Cuma setakat tahap downline je...bawah dari downline kita tak merasala. Bagi setiap pembelian dari downline, kita dapat komisen gak. Jadi ramaikan downline terutama yang pandai bisnes. Dia jual kita merasala sama...bleh kan. Nak beli sendiri pun boleh dapat gak diskaun.

Bagi yang berminat mudah saja...hanya DAFTAR DISINI. Isi segala butiran yang diperlukan dan hantar. Tunggu sekurangnya 24 jam untuk pengesahan...kalau diorang 'pantas' lama la tunggu. Sentiasa semak email untuk butiran daftar masuk (log in). Semudah 1 2 3 je...tunggu lagi mari kita sambil mencari rezeki kita menyebarkan ilmu. Setiap ilmu yang dibaca kita juga penyumbang padanya. Amin.

* Kalau ada tak faham tanya, aku akan ajarkan. Sesungguhnya ni bukan paksaan sekadar nak berkongsi. Terimas.

Comments

Popular Posts