Tapi bagaimana?..

Dah tengok video klip Spider...tapi bagaimana. Video klip menarik..lain dari biasa, lagu menarik...layan la dengar, cuma...ada kata tak ori beb. Aduyai.

Idea yang diceduk dari filem pendek 'Sign'..pemenang filem pendek  Cannes Lion 2009. Aku dah tengok tapi kauorangla nilai sama ke tak. Bagi aku biasala meniru...semue orang meniru...dari dulu hingga kini. Kalau tidak kita tak merasala 'tablets' macam2 jenis.

Bukanla niat aku memalukan sesapa tapi kalau dah meniru terlampau banyak, hampir  80% tu tak releven lah dah...namun bukan salah sapa yang nak dicari tapi sapa yang malu bila camni jadi...mereka dan keluarga mereka...mungkin. :>

Memula layan dulu lagu...


Bandingkan dengan ni plak...



TAPI  BAGAIMANA korang rasa?

SUMBER: www.youtube.com

Comments

Popular Posts