Rompakla kalau terel

Salam sejahtera. Semalam aku pusing2la kawasan aku tinggal ni. Terjumpala satu kedai yang aku rasa jarang2 dilihat kat kedai2 yang sama jenisnya. Mungkin pemiliknya ada pengalaman dasyhat yang buat dia kini lebih berhati2...bagus gak tu tapi bagi aku dah macam sama kedai pajak la plak.


Jadi aku carila kat internet mana tau ada kedai lebih kurang sama...ada rupanya, kat Russia. Lagi hardcore rasanya. Kalau nak rompak pun fikir banyak kali..kira beranila kalau buat gak. Takpala...bagi pemilik kedai tu, ingatla pesan MJ...you are not alone...



SUMBER:  www.dump.com

Comments

Popular Posts