Mark Zuckerberg yang kaya

Rata2 semua orang kenal sapa Mark Zuckerberg, dari kenal para nabi...mamat yang pandai dok reka muka-buku. Teringat plak kat buku kecik 3-5. Dia ni dikatakan kaya kayon...betul ke?

Menurut infogarfik oleh Visually,  kalau nak dibandingkan si Zuckerberg dengan usahawan seusia berjaya yang lain seperti Alejandro Santo Domingo, Yang Huiyan dan Scott Duncan...apala sangat. Secara keseluruhan harta Zuckerberg hampir US$17.5 billion (RM54.3). Campur ketiga2 pencabar pun tak dapat lawan dia ni.

Dengan duit yang banyak tu dia senang2 je boleh beli 10 biji rumah dan 10 ferrari setiap minggu. Pehhh kayo. Akan tetapi siapa sebenarnya penyumbang kekayaan dia...fikir2kanla.


SUMBER:  www.boostlikes.com

Comments

dah kaya giler...sampai 7 keturunan pun tak habis duit...
TIGA MINIT said…
kalau beringat...kalau tak 1 stgh pun belum tentu lg..

Popular Posts