Stunt double HOLLYWOOD

Biasa kita tengok filem2 aksi pelakon yang buat lagak ngeri tu mesti rasa sakitkan...mmm tak!. Jackie Chan je yang aku tau dalam filem kaw buat sendiri...bukan simple2 tapi hardcore punya.

Kalau tak patah tak sahla. Bila difikirkan balik yela diorang dibayar mahal takkan nak buat sesuatu yang pasti boleh ragut nyawa...dah mati apa pun tak dapat. Masa nila pelakon ganti digunakan khas untuk aksi2 lagak ngeri ni..dan diorang ni betul2 profesional bukan bidan terjun ye.

Kat negara kita ada juga orang macam diorang ni cuma takla nak ganti sangat pelakon2nya.. setakat buat aksi2 samsemg gaduh, dipukul hero...macam2 tu je...sebab kita banyak sangat cerita cinta, tak perlu pun rasanya.


SUMBER: www.iliketowastemytime.com

Comments

Popular Posts