Bosan..campak je..bleh ye?


Tengok muka pun rasa nak pijak je...bleh plak buat macam tu. Kenapa alasan yang tak masuk akal dibagi...kalau betul pun marah janganla.
Berusia 30 tahun, dari Moscow, minah ni nama Galina Ryabkova suka2 je campak anak dia umur 4 dan 7 tahun dari balkoni rumah tingkat 15. Nasib bila dia nak blah ada jiran yang perasan dan halang. Sebelum terjadi, beberapa minit keceriaan budak2 tu dirakam CCTV (cctv ni orang percaya plak). Bila ditanya...aku dah bosan. Boleh macam tu...kat sini ganas takat simbah air panas, tu pun bising satu Malaya.

Bagi mak bapak diluar sana...ingatla anak tu anugerah Tuhan untuk kita dipertanggungjawapkan jaga je. Kalau masa dia lahir Tuhan tak tarik nyawa maka sapala kita yang lagi tak berhak. Anak dibolehkan pukul untuk mendidik tapi bukan membunuh.



SUMBER: www.dailymail.co.uk

Comments

Popular Posts