Sama tapi tak serupa

Salam sejahtera semua. Aku ada terbaca satu artikel sempena hari ibu ni.  Walaupun dah berlalu tapi aku sekarang nak ulas sikit..xpakan?. Ada berpendapat kita orang Islam xleh sambut..ada yang kata boleh. Jadi x sure mana nak dengar tapi apa yang aku tau, hari ibu ni setiap masa dan ketika. Xyahla tunggu satu hari khas...ibu kita dah jaga kita dari dalam rahim lagi sampai besar boleh blogging lagi...xkan nak pilih2 hari tertentu baru nak cakap terima kasih.

Bersempena hari ibu yang lepas, macam2 la yang berkaitan dibuat. Salah satunya lagu khas buat para ibu. Adala satu video klip ni...nyanyian Shaheizy Sam untuk 'mummy' dia. Tapi serampang dua mata gak..korang tgkla nanti fahamla maksud aku.

BIla tengok video klip ni adala yang cakap hampir sama dengan lagu Maher zain baik dari konsep lagu hingga ke video klip. Ni aku bagi kauorang bandingkan...




Comments

Popular Posts