IKEA Camera Kadboard

IKEA pusat hiasan rumah impian sesetengah orang. Banyak rekaan diorang yang menarik...macam kena dengan tema apa kita hendak..tapi ada gak yang entah2 apa2. Kualiti tu no komen...bagi aku terpulang kepada si pembelinya. Pandai jaga ok je... kalau tak, kejap jela jahanam...tak kira apa brand pun.

Kini IKEA mengorak langkah baru dengan perkenalkan kamera kadboard pertama dan termurah (kat negara dorang la je kot) seumpamanya didunia. Bukan hiasan tapi boleh guna ye dan namanya 'KNÄPPA'. Bukan 'Kenapa bah kau berubah kenapa bah?!'.

Hasil kerjasama dengan Stockholm’s Teenage Engineering  maka terciptala Knappa yang diperbuat dari sekeping karboard di lipat, letak litar, letak camera, letak bateri dan letak USB...walaaa! jadi dah kamera.

Depan

Belakang

Xda kepastian bila kan mula dijual (kat Malaysia lagi x pasti)...segalanya hanya samar2 je. Apapun kalau beli nanti jangan dekat dengan air..kalau tak sendiri mau ingatla. Kualiti gambar?...bagi aku ok je..nak hebat beli canggih punyala.


Panduan nak guna..

SUMBER: www.petapixel.com

Comments

Popular Posts