BINJAI

Salam sejahtera semua. Korang tau tak apa tu BINJAI?. Apa yang aku tau dulu..."jgn sampai aku binjai2 kepala kau nanti!"..serius aku x tau pun binjai tu sejenis buah.  Biodata BINJAI.

Jadi aku pun wat kajian kecil2lan..ternyata binjai ni sekarang dah di komersialkan. Sekali lagi serius aku xtau. (ketinggalan la plak rasa). Dalam ertikata lain dah diambik namanya untuk namakan tempat extra 'eksklusif'.  The Binjai On The Park, KLCC. Dengar dekat dengan apa pun dah tau taraf tempat ni. Hanya mampu dilihat x mampu dmiliki.


Napa aku cakap extra..sebab dengar kata (x comfirmla) tempat ni hanya bleh dimiliki melalui jemputan sahaja. Nak beli terus pun boleh tp kalau penuh duit dipoket dipersilakan. Harga jualan RM38 million. Pehhh. X sangka ramai gak orang kayun kat MALAYSIA ni.

Xla dengki cuma syukurla ramai yang dapat merasai kemewahan dari bumi bertuah ni. Pendek kata sapa rajin senangla hidup. Kalau x silap Nurul Syuhada  TV3 kawin kat area sinila

SUMBER: www.thebinjaionthepark.com

Comments

Popular Posts