Alhamdulilah..

Salam sejahtera semua. Aku nak kongsi pasal kereta yang aku bawa. Keta buatan negara..PERSONA ELENGANCE. Pasal Lotus ride and handling. Masa nak beli dulu salesmen asyik kasi tau pasal benda alah ni je. Aku iyekan je. Dah lama2 bwk rasa biasa jela xda apa sgt tp 2 hari lepas dan pagi tadi baru aku betul2 faham apa maksud dia. Aku nak terangkan pun tak pandai tapi tgk je video ni. Tapi aku taklah mengandung k.



Terima kasih lagi syukur pada Tuhan sudi panjangkan umur aku...kepada Proton keep up a good work. Ni lgla buat aku teruja nak tukar ke PREVE. Ada komen?..

Comments

redlomo said…
jom pakat tukar kereta.. heheh
oktant said…
Syukur Alhamdulillah...

p.s: Kalau dah berkenan, apa salahnya. :)
tiga minit said…
hahaha..ni pun tgh berkira2 gak..

Popular Posts