Alahai...

Salam muhibah semua. Hari ni satu dunia jadi kalut pasal gemap bumi dan keberangkalian terjadinya tsunami. Agak kuat gak skala gegaran..8.5 skala richter. Bagi yang xtau hari ni dapatla pelajaran baru ye. Ni buat aku teringat album last KRU-10 Di skala Richter (2006).  


Bukan tajuk album aku nak bangkitkan cuma situasi ketika sepanjang terjadi. Ada yang bagi ucapan, kirim video kesan gempa, info2 kejadian gempa dan ada yang saling doa2 mendoakan agar semua selamat. Aku terasa bagusnya dorang ni...akan tetapi ada tak kita terfikir pada masa tu dimana orang yang kita kenal atau sayang berada.

Ada kita tanya dorang ok ke tak?. Rasanya mungkin adala segelintir.Sapa yang kita sayang tu terpulangla pada definasi masing2 tapi bagi aku mak abah tetap yg tersayang walaupun dah kahwin k. Kat isteri pun janganla lupa. Jadi renung2kan dan selamat ber3 minit k...

Comments

Popular Posts